مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 12:112018-04-17دانش

سومین کنفرانس سیستم های نوین مخابرات در دانشگاه شریف آغاز شد


سومین کنفرانس سیستم های نوین مخابراتی با حضور محققین برجسته داخلی و خارجی در دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین دوره کنفرانس سیستم های نوین مخابراتی صبح امروز سه شنبه 28 فروردین ماه با حضور موحدی معاون پژوهش و فناروی دانشگاه، شرافت رییس IEEE شاخه ایران، طاهری بخش معاون فنی و توسعه همراه اول در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد.

موحدی در مراسم افتتاح این کنفرانس ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری چنین رویداد هایی در دانشگاه صنعتی شریف گفت: امیدوار هستیم برگزاری چنین رویداد هایی نقش تاثیرگذاری در توسعه صنعت مخابرات و ارتباطات ایران داشته باشد.

وی از صنعت مخابرات و ارتباطات به عنوان یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین حوزه های صنعت کشور یاد کرد و افزود: ما شاهد هستیم که هر روز بر اهمیت این صنعت در کشور افزوده می شود و تاسیس شرکت های دانش بنیان و توسعه کسب و کار در این حوزه با هزینه های پایین تر امکان پذیر است.

معاون پژوهشی دانشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به مسئله و دغدغه کشور در زمینه ی اشتغال می توان با سرمایه گذاری در این حوزه، بخش قابل توجهی از این مشکل را برطرف کرد.

عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک ضمن اشاره به اینکه سال 97 سال حمایت از تولید داخلی نامگذاری شده است اذعان داشت: برای حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنفرانس سیستم های نوین مخابرات در دانشگاه شریف آغاز شد

سومین کنفرانس سیستم های نوین مخابرات در دانشگاه شریف آغاز شد