مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 11:352018-04-17سياسي

به کارگیری حداکثر سرعت در عملیات اجرایی بیمارستان سجادیه


رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در احداث بیمارستان سجادیه حداکثر سرعت به کارگرفته شود تا زودتر به هدف برسیم، گفت: بالغ بر 120 میلیارد تومان هزینه برای احداث بیمارستان پیش بینی شده که جای تقدیر از موسسهٔ سجادیه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی بیمارستان سجادیه اظهار کرد: از همه دست اندرکارانی که برای احداث این بیمارستان تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم چراکه احداث این بیمارستان می تواند اثرگذاری زیادی داشته باشد.

وی افزود: احداث بیمارستان در مهرگان چند سالی است که پیگیری می شود ولی به دلیل تنگناهایی که بودجه های دولتی داشت این امر محقق نشد.

محمدی خاطرنشان کرد: هر تخت بیمارستانی نزدیک به 700 میلیون اعتبار نیاز دارد که این امر نشان دهنده هزینه بالایی است که برای احداث بیمارستان انجام می شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بالغ بر 120 میلیارد تومان هزینه برای احداث بیمارستان پیش بینی شده که جای تقدیر از موسسهٔ سجادیه دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهرک مهرگان از ابعاد مختلف در مضیقه است که در تلاش هستیم تا برخی را حل کنیم و در این راستا بحث درمانی در اولویت ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری حداکثر سرعت در عملیات اجرایی بیمارستان سجادیه

به کارگیری حداکثر سرعت در عملیات اجرایی بیمارستان سجادیه