مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 09:352018-04-17اقتصادي

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان هرمزگان


امسال سه میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای حمایت از شرکت های دانش بنیان استان در نظر گرفته شده است.

- رییس پارک علمی و فناوری هرمزگان در نخستین نشست شورای رفع مشکلات دانش بنیان هرمزگان در سال جدید گفت: این تسهیلات با سود 5 درصد و با تنفس دوساله برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شده است.

فتی با اشاره به رشد 64 درصدی بودجه پارک فناوری در سال97 نسبت به پارسال افزود: در مرحله نخست دو میلیارد و 200میلیون تومان به شرکت های دانش بنیان استان پرداخت شده است.

رییس پارک علمی و فناوری هرمزگان با اشاره به اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند از این تسهیلات برای راه اندازی، تولید و اشتغال زایی استفاده کنند، اظهار کرد: در استان 34 شرکت دانش بنیان و 75 شرکت فناور فعال هستند.

وی اضافه کرد: اولویت امسال پارک علمی و فناوری هرمزگان راه اندازی برج نوآوری هرمز با هدف استقرار شرکت های دانش بنیان، حمایت از ایده های جدید با هدف تجاری سازی و ارتباط مؤثر مراکز آموزشی، علمی و پژوهشی با تولیدکنندگان و واحد های اقتصادی است.

رییس پارک علمی و فناوری هرمزگان خاطرنشان کرد: دعوت از استارتاپ های موفق کشور به استان با هدف حمایت از کسب وکارهای نوپا و گفتمان سازی اقتصاد بر مبنای دانش در استان از برنامه های دیگری است که امسال پارک علمی و فناوری هرمزگان اجرا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان هرمزگان

اختصاص بیش از سه میلیارد تومان اعتبار جهت حمایت از شرکت های دانش بنیان هرمزگان