مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 08:212018-04-17سياسي

تعلیق دو ساله آرای صادره در سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران


آرای صادره در هیات های بدوی و تجدید نظر سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به مدت دو سال تعلیق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایون امیرزاده؛ سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به تعلیق دو ساله آرای صادره برای ناشران متخلف در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمانی برگزاری نمایشگاه با اعیاد شعبانیه و با موافقت دکتر محسن جوادی؛ رییس نمایشگاه کتاب آرای صادره برای ناشران متخلف سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران به مدت دو سال به حالت تعلیق درآمد.

وی افزود: بر این اساس تمامی آرا به غیر از موارد مربوط به تکثیر غیرمجاز و عرضه کتاب غیرمجاز شامل این تعلیق دو ساله خواهند شد.

سخنگوی سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تصریح کرد: چنانچه این ناشران در طول دو سال آینده تخلفی در نمایشگاه نداشته باشند، آرای صادره در نمایشگاه سی اُم بی اثر خواهند شد اما در غیر این صورت با اولین تخلف هر یک از این ناشران، احکام صادر شده به اجرا در خواهند آمد.

گفتنی است، تخصیص غرفه به این ناشران با توجه به امکانات و فضای در اختیار نمایشگاه و نوع تخلف ناشران با اخذ تعهد از مدیر مسئول انتشارات در بخش مربوطه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق دو ساله آرای صادره در سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران

تعلیق دو ساله آرای صادره در سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران