مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 فروردین 1397 ساعت 07:562018-04-17اقتصادي

ثبت سفارش غیرقانونی 6481 خودرو چگونه صورت گرفت؟


بر اساس ابلاغیه اخیر دفتر مبارزه با جرائم سازمان یافته به گمرکات کشور بیش از 6400 خودرو به دلیل استفاده از ثبت سفارش های غیرقانونی مشمول مقررات قاچاق کالا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، دفتر جرائم سازمان یافته گمرک ایران در ابلاغیه به گمرکات اجرایی 6481 خودرو را به دلیل استفاده از ثبت سفارش های جعلی مشمول مقررات کالای قاچاق اعلام کرده است.

بر این اساس تمامی خودرو هایی که ثبت سفارش آن ها از 28 تیر ماه 96 تا 9 دی ماه سال قبل انجام شده باشد، به دلیل استفاده از ثبت سفارش های شائبه دار مشمول مقررات قاچاق شده است.

بر این مبنا، به موجب بررسی های به عمل آمده مستند بند 6 بخشنامه 12 دی سال 95 معاون اول رییس جمهور که مقرر می دارد شرط ثبت سفارش خودرو و سایر کالا های بادوام به تشخیص وزارت صنعت منوط به داشتن نمایندگی مجاز و خدمات پس از فروش خواهد بود، واردات خودرو و کالا های مشمول بدون پیش شرط مذکور ممنوع شد.

بر این اساس در تاریخ 13 دی ماه همان سال این موضوع ابلاغ شد و از ثبت سفارش خودرو های وارداتی توسط غیرنمایندگی های مجاز خودرو جلوگیری به عمل می آید.

اما محدودیت دوم اعمال شده توسط سازمان توسعه تجارت وزارت صنعت، جهت عدم صدور ثبت سفارش خودرو با توجه به اعلام شماره 2477 مورخ 18 دی 96 اداره کل مقررات برای کلیه واردکنندگان خودرو اعم از شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت سفارش غیرقانونی 6481 خودرو چگونه صورت گرفت؟

ثبت سفارش غیرقانونی 6481 خودرو چگونه صورت گرفت؟