مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 21:002018-04-16اقتصادي

اجرای سیاست جدید ارزی با اصرار رییس جمهور / افزایش قیمتی نداریم


وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که سیاست گذاری جدید ارزی دولت برای پرداخت مابه التفاوت و اختصاص دلار 4200 تومانی به واردات کالاهای اساسی و نهاده های تولید، - در راستای جلوگیری از نوسانات در بازار این محصولات اتخاذ شده است و جای هیچ نگرانی ای نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود حجتی عصر امروز (دوشنبه، 27 فروردین) در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی در مراسم تودیع و معارفه معاون امور دام این وزارتخانه، اظهار کرد: برخی ابهامات در پی نوسانات ارزی اخیر برای تامین نهاده های اساسی بخش کشاورزی به وجود آمده است اما با توجه به اهمیت این موضوع و حساسیت مسئولان، دولت راهکاری برای آن اندیشیده شد تا این مساله مدیریت شود.

وی با بیان این که افزایش قیمتی نخواهیم داشت و جای نگرانی نیست، افزود: در سیاست گذاری جدید صورت گرفته، این گونه مقرر شد که افزایش نرخ ارز از 3800 تومان به 4200 تومانی که دولت اخیراً آن را اعلام کرد، روی بازار و قیمت کالاهای اساسی و نهاده های تولید تاثیر نگذارد چراکه می تواند باعث افزایش قیمت ناگهانی آن ها و بروز نگرانی در بازار شود.

بنابراین دولت تصمیم گرفت و رییس جمهور هم بر این سیاست گذاری اصرار داشت.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر این سیاست اعمال نمی شد عوامل دیگری که باعث ایجاد نوسان می شوند، مانند افزایش قیمت جهانی کنجاله سویا، دانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیاست جدید ارزی با اصرار رییس جمهور / افزایش قیمتی نداریم

اجرای سیاست جدید ارزی با اصرار رییس جمهور / افزایش قیمتی نداریم