مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 17:062018-04-16سياسي

افتتاح نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی


نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی صبح امروز با حضور جمعی از کارشناسان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی با محوریت ترک اعتیاد به فضای مجازی و رفع آسیب های این حوزه توسط سازمان سراج در تهران با حضور جمعی از کارشناسان برگزار شد.

طبق اظهارات احمدرضا متین فر، رییس سواد فضای مجازی سازمان سراج، افرادی که بیش از 8 ساعت از فضای مجازی استفاده می کنند دچار اعتیاد هستند؛ اعتیادی که در افراد بزرگسال بیشتر دیده می شود.

بر مبنای گفته های متین فر، انزوا از اجتماع به صورت افراطی، پرخاشگری، اضطراب، دروغ پردازی و اختلال در خواب تنها برخی از آسیب های اعتیاد به فضای مجازی است.

فناوری های نوین همانقدر که ارمغان آور سرعت و پیشرفت است، آسیب های بالقوه خود را در پی دارد که از آسیب های جدی آن احتمال اعتیاد به آن است.

متین فر با اشاره به گستردگی استفاده از اینترنت و فضای مجازی و تبدیل شدن آن به به قسمت مهمی از زندگی افراد تاکید کرد فضای مجازی سکه ای است که باید به هر دو ی آن پرداخت.

رییس سواد رسانه ای سازمان سراج هدف از افتتاح کلینیک اعتیاد فضای مجازی یا همان ترک اعتیاد اینترنتی در راستای ارائه خدمات با کیفیت و ارزان به مردم و مقابله آگاهانه و هوشمندانه با تهدیدات فضای مجازی برپایه علم و پژوهش جهت کاهش و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی

افتتاح نخستین کلینیک سلامت ذهن فضای مجازی