مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 15:362018-04-16اجتماعي

تکذیب شایعه خرید چمن مصنوعی از چین برای زمین های ورزشی شیراز


شایعه خرید چمن مصنوعی از چین برای چمن کردن زمین های ورزشی در شیراز تکذیب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، چندی پیش در فضای مجازی شایعه شده بود که قرار است 560 زمین ورزشی توسط اداره کل آموزش و پرورش فارس با چمن های خریداری شده از کشور چین، چمن مصنوعی شود که خبرنگار ما در راستای حمایت از کالای ایرانی و شعار سال 97، پیگیر این موضوع شد.

در همین رابطه مدیرکل تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش فارس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اداره کل آموزش وپرورش فارس متولی نصب 10 زمین چمن مصنوعی بود که تمام این چمن ها از شرکت های داخلی خریداری شد.

عباس حاجی زاده همچنین با بیان اینکه متولی نصب چمن های مصنوعی دیگر در استان فارس اداره کل ورزش و جوانان است، خاطرنشان کرد: تا آنجا که بنده اطلاع دارم در شهرستان های لامرد و مهر قرار است 17 چمن نصب شود اما اینکه از کجا چمنش خریداری شده اطلاعی ندارم.

برای اطلاع دقیق از این موضوع به سراغ حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس رفتیم که وی نیز در همین رابطه به خبرنگار ما گفت: در طرح اداره کل ورزش و جوانان قرار بوده که 300 زمین در سراسر فارس چمن مصنوعی شود که 100 زمین آن تاکنون چمن شده و مابقی نیز در نوبت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب شایعه خرید چمن مصنوعی از چین برای زمین های ورزشی شیراز

تکذیب شایعه خرید چمن مصنوعی از چین برای زمین های ورزشی شیراز