مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 14:452018-04-16دانش

شناسایی ایده های پنهان و خلاق دانش آموزان سما/تبدیل مدارس سما به پردیس های آموزشی


رییس دانشگاه آزاد اسلامی از مدیران مدارس سما خواست که ایده های پنهان و خلاق دانش آموزان را شناسایی کرده و در جهت عملیاتی شدن ایده ها اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فرهاد رهبر در ادامه جلسات خود با معاونان و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی، با دکتر علیرضا منظری توکلی معاون دانشگاه و سرپرست سازمان سما دیدار و در جریان برنامه های عملیاتی این سازمان برای سال 97 قرار گرفت.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این دیدار با بیان اینکه اکنون در جامعه با آسیب های اجتماعی زیادی مواجه هستیم، اظهار داشت: با توجه به این موضوع باید نسبت به آسیب های اجتماعی شناخت داشته و راه حل های آن را پیدا کنیم تا از ابتدا دانش آموزان را برای مقابله با آسیب های اجتماعی پرورش دهیم.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی در واحدهای سما جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، گفت: مدارس سما باید برای ایام فراغت به خصوص تعطیلات تابستانی دانش آموزان، برنامه هایی در قالب برگزاری کارگروه های آموزش های حرفه ای داشته باشند تا به جای آنکه تعطیلات دانش آموزان به بطالت و صرف بازی های کامپیوتری سپری شود، مهارت و دانش کاربردی بیاموزند.

دکتر فرهاد رهبر خواستار گسترش فرهنگ بسیجی در کلیه واحدهای سما دانشگاه آزاد اسلامی شد و افزود: فرهنگ بسیجی تنها عضویت در یک تشکیلات نیست، بلکه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ایده های پنهان و خلاق دانش آموزان سما/تبدیل مدارس سما به پردیس های آموزشی

شناسایی ایده های پنهان و خلاق دانش آموزان سما/تبدیل مدارس سما به پردیس های آموزشی