مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 14:102018-04-16اقتصادي

مبارزه با آفت سن مادری در کشت زارهای دامغان


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از مزارع این شهرستان گفت: عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان در حال انجام است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید محسن طباطباییان اظهار کرد: مبارزه با آفت سن مادری در مزارع شهرستان دامغان از اوایل امسال آغاز شده است .

وی با بیان اینکه تاکنون در سطح برخی مزارع عملیات مبارزه با آفت سن انجام شده است افزود: تاکنون در سطح 135 هکتار عملیات مبارزه با آفت سن در مزارع شهرستان دامغان انجام شده است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه مبارزه با آفت سن در مزارع زیر کشت گندم و جو انجام شده ادامه داد: مبارزه با آفت سن مادری در سطح 120 هکتار از اراضی زیر کشت گندم این شهرستان صورت گرفته است .

طباطباییان به میزان عملیات مبارزه با آفت سن مادری در مزارع زیر کشت جو این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون عملیات مبارزه با افت سن مادری در سطح 15 هکتار از اراضی زیر کشت جو شهرستان دامغان انجام شده است .

وی با اشاره به زمان ریزش سن مادری نیز گفت: زمان ریزش سن مادری در اراضی این شهرستان 4 فروردین ماه بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دامغان با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای حفاظت از اراضی کشاورزی این شهرستان از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و همچنین ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با آفت سن مادری در کشت زارهای دامغان

مبارزه با آفت سن مادری در کشت زارهای دامغان