مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 13:502018-04-16سياسي

ضرورت توجه دانشگاه ها به مسئولیت پذیری اجتماعی


معاون فرهنگی دانشگاه تهران بر ضرورت توجه دانشگاه ها به مسئولیت پذیری اجتماعی در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه ارتباط درستی بین فضای دانشگاهی و فضای حرفه ای هنر وجود ندارد، - به همین خاطر است که تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های هنری ما جذب فضای حرفه ای هنری نمی شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مجید سرسنگی در مراسم پایانی پنجمین دوره نمایشنامه خوانی مرکز تئاتر مولوی (یادمان زنده یاد، محمود استاد محمد) که با حضور استاد ناظر زاده کرمانی برگزار شد، گفت: باید بحث مسولیت پذیری اجتماعی و ارتباط با جامعه را جدی بگیریم و دانشجویان را به گونه ای هدایت کنیم که در کنار فعالیت های آموزشی و پژوهشی یاد بگیرند چگونه در جامعه نقش آفرینی کنند.

ویاظهار کرد: یکی از نکاتی که بسیار آزاردهنده است انفکاک فضای فرهنگی و هنری دانشگاه و جامعه از هم است.

متاسفانه ارتباط درستی بین فضای دانشگاهی و فضای حرفه ای هنر وجود ندارد، به همین خاطر است که تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته های هنری ما جذب فضای حرفه ای هنری نمی شوند.

خیلی خوشحال هستیم که مرکز تئاتر مولوی بعد از فراز و نشیب های چند ساله ای که داشت، دوباره توانست به مسیر اصلی خود بازگردد و به عنوان یک مرکز فعال تئاتر دانشگاهی نقش خود را ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه دانشگاه ها به مسئولیت پذیری اجتماعی

ضرورت توجه دانشگاه ها به مسئولیت پذیری اجتماعی