مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 13:062018-04-16سياسي

سکوت سازمان محیط زیست در مقابل استعفا و خروج معاون پرحاشیه از کشور


در حالیکه صفحات اجتماعی و منابع غیر رسمی خبر استعفا و عدم بازگشت کاوه مدنی از آخرین ماموریت خود به خارج کشور را اعلام می کند، اما سازمان محیط زیست هنوز هیچ واکنشی در مقابل این اخبار نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی "، کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش و سرپرست امور بین الملل سازمان محیط زیست پس از تعطیلات نوروزی به سازمان حفاظت محیط زیست بازنگشته است، اخبار غیر رسمی حاکی از این است که وی پس از انتشار عکس های نامتعارفش در یک مهمانی در خارج کشور، استعفایش در جریان سفر کاری به تایلند به سازمان محیط زیست اعلام و از سوی این سازمان موردقبول قرار گرفت.

در این رابطه محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتی اعلام کرد: از منبع موثقی شنیدم که کاوه مدنی ایران را ترک کرده است .

صبح امروز نیز کاوه مدنی در صفحات اجتماعی خود تلویحاً رفتنش را از سازمان محیط زیست تایید و این اقدام را خواسته خود عنوان کرده است.

این معاون سازمان محیط زیست در روزهای آغازین سال با انتشار عکس هایش در یک مهمانی خارج کشور و حالت غیرطبیعی اش جنجالی شده بود.

گفته شده که مدنی در پرونده مرتبط با جاسوسان محیط زیست نیز بازداشت و مورد بازپرسی قرارگرفته است؛ هرچند به روشنی این موضوع توسط منابع رسمی تایید نشد، اما در همان روزها پس از حضور در سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت سازمان محیط زیست در مقابل استعفا و خروج معاون پرحاشیه از کشور

سکوت سازمان محیط زیست در مقابل استعفا و خروج معاون پرحاشیه از کشور