مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 13:052018-04-16اقتصادي

لزوم جبران خسارات ناشی از نوسانات نرخ ارز


سندیکای صنعت برق ایران با توجه به نوسانات ناگهانی و غیرقابل پیش بینی نرخ ارز و تاثیر این شرایط بر صنعت برق به رییس جمهور نامه نوشته و مشکلات پیش روی این صنعت را بیان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نامه نسبت به پیامدهای ناشی از عدم پوشش خسارات ناشی از نوسانات نرخ ارز در قراردادهای صنعت برق و ایجاد موج جدیدی از قراردادهای متوقف در این صنعت هشدار داده و گفته شده که با توجه به اینکه این صنعت پیش از این هم در فاصله زمانی سال­های 1390تا 1392 به دلیل افزایش نرخ ارز و عدم اعمال تعدیل در قراردادها و نیز عدم پوشش زیان های ناشی از این افزایش قیمت، با بیش از 100 فقره قرارداد متوقف مواجه شد.

متاسفانه هنوز هم پرونده بسیاری از پروژه ­ها باز است و پرونده گروهی از آنها با ضبط ضمانت نامه و تحمیل آسیب های جبران­ ناپذیر به پیکره شرکت­ های سازنده و پیمانکار بسته شد.

لذا با توجه به اینکه افزایش ناگهانی نرخ ارز امری خارج از کنترل بنگاه­ های اقتصادی است و نیز نظر به اینکه فعالان صنعت برق با وجود تمام دشواری­ ها چراغ کشور را روشن نگاه داشته و هرگز اجازه نداده ­اند که این موانع خللی در ارائه خدمات و در نهایت تامین برق مورد نیاز مشترکان ایجاد کند، خواهشمند است در سالی که حقوق و دستمزد هم به یک چالش برای بنگاه ­های اقتصادی بدل شده، برای پوشش هزینه ­های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جبران خسارات ناشی از نوسانات نرخ ارز

لزوم جبران خسارات ناشی از نوسانات نرخ ارز