مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 12:302018-04-16اقتصادي

سکه پیش فروش را حتما سکه تحویل بگیرید،نه پول


با وجود برخی اعلام ها مبنی بر اینکه ممکن است در زمان تحویل سکه های پیش فروش وجه نقد معادل آن پرداخت شود، بانک مرکزی صریحا این موضوع را رد کرده و اطمینان می دهد که تحویل سکه ها حتما کالای سکه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر و در جریان پیش فروش سکه در بانک ملی برخی متقاضیان خرید با این اعلام از سوی برخی کارکنان شعب و یا افراد دیگری مواجه شدند که نشان می دهد ظاهرا تضمین رسمی برای تحویل سکه در پیش فروش وجود ندارد و ممکن است که در زمان تحویل وجه معادل آن پرداخت شود.

از این رو مشتریان با توجه به اینکه ممکن است بخواهند سکه خریداری شده را در قالب سرمایه نگه داشته و در زمان دیگری آن را به فروش برسانند، با تردید در خرید مواجه شدند.

با این حال پیگیری موضوع از بانک مرکزی با رد این نظر و حتی شایعات همراه بود و مسئولان بانک مرکزی تاکید دارند که به طور حتم متقاضیان شرکت کننده در طرح پیش فروش در زمان تعیین شده، سکه را تحویل خواهند گرفت غیر از موارد استثنا.

این در حالی است که در شرایط پیش فروش، برای یک مورد امکان تحویل سکه وجود ندارد و آن هم مراجعه خریدار در زمانی بعد از سررسید تعیین شده است، چرا که بر اساس بند مندرج در دستورالعمل پیش فروش سکه، بانک مرکزی مهلت شش ماهه ای را پس از تاریخ سررسید به منظور دریافت سکه برای ثبت نام کننده پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه پیش فروش را حتما سکه تحویل بگیرید،نه پول

سکه پیش فروش را حتما سکه تحویل بگیرید،نه پول