مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 12:262018-04-16اقتصادي

ثبت بیش از 62 درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به ثبت بیش از 62 در خواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی طی سال گذشته، از پیش بینی افتتاح صنایع بزرگ و کوچک در این منطقه خبر داد.

- ثبت بیش از 62 درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به ثبت بیش از 62 در خواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی طی سال گذشته، از پیش بینی افتتاح صنایع بزرگ و کوچک در این منطقه خبر داد.

احمد صادقی گلمکانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سرخس اظهار داشت: سرعت اتفاقات در این منطقه در سال های اخیر آن قدر شدت گرفته است که اگر کسی در سرمایه گذاری مورد نظر خود تعلل کند، سرمایه گذاران دیگر فرصت ها را در این منطقه گرفته و شروع به کار می کنند.

وی در این خصوص از ثبت بیش از 62 درخواست سرمایه گذاری در این منطقه طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد، افزون بر57 مورد درخواست سرمایه گذاری تصویب شده و 34 مورد هم قراردادش بسته شده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس عنوان کرد: علاوه بر ایجاد 3000 فرصت شغلی قطعی و مستقیم در دو سال آینده، با اتمام طرح ها و افتتاح صنایع بزرگ و کوچک در این منطقه پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 62 درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

ثبت بیش از 62 درخواست سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس