مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 11:362018-04-16اقتصادي

کسری اعتبار 10 هزار میلیاردی بیمه سلامت/ افزایش سه برابری هزینه کرد بیمه سلامت


مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه زیان انباشت بیمه سلامت بیش از 10 هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت: سازمان بیمه سلامت سعی می کند تا خدمات اضافی را که موردنیاز مردم نیست کنترل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" از بیرجند، علی اربابی صبح امروز در دیدار معاونان سازمان بیمه سلامت خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: سازمان بیمه سلامت و به تبع آن اداره کل سلامت خراسان جنوبی خرید خدمات درمانی را برای اقشار مختلف مردم در سطح کشور انجام می دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت به لحاظ جایگاه دولتی از منابع دولتی استفاده می کند و با تمام اقشار جامعه در ارتباط است، بیان داشت: اقشار مختلف جامعه که نتوانستند خدمات بیمه ای را از سایر سازمان های بیمه گر دریافت کنند از خدمات سازمان بیمه سلامت بهره مند می شوند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی سرانه حق بیمه هر فرد در صندوق ایرانیان را ماهانه 20 هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین طی طرح تحول نظام سلامت حاشیه نشین های شهرهای بزرگ و افرادی که تمکن مالی ندارند در صندوق بیمه ایران به صورت رایگان بیمه شدند.

اربابی با اشاره به اینکه بیش از 65 درصد جمعیت خراسان جنوبی تحت پوشش خدمات سازمان بیمه سلامت قرار دارند، تبیین کرد: 85 درصد منابع مربوط به هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسری اعتبار 10 هزار میلیاردی بیمه سلامت/ افزایش سه برابری هزینه کرد بیمه سلامت

کسری اعتبار 10 هزار میلیاردی بیمه سلامت/ افزایش سه برابری هزینه کرد بیمه سلامت