مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1397 ساعت 09:412018-04-16اقتصادي

دلار 4200 تومانی کدام خودروها را ارزان می کند؟ +جدول


از شهریور سال گذشته دلار از 3700 تومان روند صعودی قیمت را طی کرد و تا هفته گذشته به 6000 تومان رسید؛ به تبع افزایش نرخ ارز، قیمت کالاهای وارداتی هم در ماه های اخیر به طور مستمر رشد را تجربه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، از شهریور سال گذشته دلار از 3700 تومان روند صعودی قیمت را طی کرد و تا هفته گذشته به 6000 تومان رسید؛ به تبع افزایش نرخ ارز، قیمت کالاهای وارداتی هم در ماه های اخیر به طور مستمر رشد را تجربه کردند.

اما از هفته گذشته با اجرای یکسان سازی نرخ ارز، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور درباره کالاهایی که با ارز آزاد وارد می شدند، گفت: کالاهایی که واردات آنها با ارز آزاد انجام می گرفت، به دلیل این که از این به بعد با ارز 4200 تومانی وارد خواهد شد، به طور حتم کاهش قیمت خواهد داشت.

یکی از بازارهایی که انتظار می رود با کاهش قیمت دلار به 4200 تومان، شاهد ارزانی در آن باشیم، خودروهای وارداتی است.

از ابتدای سال جاری با گران شدن دلار، خودروهای وارداتی بین ده تا 50 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و حال که دلار در سطح 4200 تومان تثبیت شده، انتظار ارزانی این خودروها می رود.

افزایش قیمت ناگهانی و سرسام آور خودروهای وارداتی باعث شد برخی نهادهای نظارتی و حاکمیتی مانند سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار 4200 تومانی کدام خودروها را ارزان می کند؟ +جدول

دلار 4200 تومانی کدام خودروها را ارزان می کند؟ +جدول