مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 12:302018-04-15ورزشي

رونمایی از کتاب و تندیس حکیم خوارزمی در جشن صدسالگی دانشگاه خوارزمی


سرپرست دانشگاه خوارزمی ضمن تشریح برنامه های گرامیداشت صدمین سال تاسیس این دانشگاه، از برگزاری کنفرانس خوارزمی با حضور شخصیت های علمی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالرحیم نوه ابراهیم در نشست خبری امروز (یکشنبه) اظهار کرد: هفته آینده کنفرانسی با عنوان کنفرانس خوارزمی با حضور شخصیت های علمی درباره تاریخچه، دستاوردها و مسئولیت های دانشگاه در قبال جامعه، برگزار خواهد شد.

وی درباره برنامه های این دانشگاه به مناسبت صدسالگی دانشگاه خوارزمی به رونمایی ازکتاب های تاریخ توسعه علمی دانشگاه خوارزمی و کتابی تحت عنوان" حکیم خوارزمی" اشاره کرد و افزود: امسال از تندیس بزرگ خوارزمی و پنج شخصیت بزرگ دانشگاه نیز رونمایی خواهد شد.

سرپرست دانشگاه خوارزمی از برقراری ارتباط با دانشگاه هایی در سطح جهان که هم قدمت دانشگاه خوارزمی هستند، خبر داد و گفت: از این دانشگاه ها دعوت کردیم در مراسم شهریور ماه دانشگاه شرکت کنند و قصد داریم با این دانشگاه ها تبادلات علمی برقرار کنیم.

وی افزود: برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی برای گرامیداشت صدسالگی دانشگاه در نظر گرفته شده و یک روز را با عنوان روز بین الملل برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب و تندیس حکیم خوارزمی در جشن صدسالگی دانشگاه خوارزمی

رونمایی از کتاب و تندیس حکیم خوارزمی در جشن صدسالگی دانشگاه خوارزمی