مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1397 ساعت 04:562018-04-15بين الملل

افشای آبروریزی بزرگ ترامپ/ 145 میلیون دلار خاکستر شد


دولت آمریکا و دو متحد دیگر در مجموع حدود 145 میلیون دلار از جیب مالیات دهندگان خود هزینه کرده اند که قرار بود پایگاه هایی را هدف قرار دهند که به گفته رییس اداره عملیات ستاد کل نیرو های مسلح روسیه «اساسا (پیش از حمله) تخریب شده بودند.

- دولت آمریکا و دو متحد دیگر در مجموع حدود 145 میلیون دلار از جیب مالیات دهندگان خود هزینه کرده اند که قرار بود پایگاه هایی را هدف قرار دهند که به گفته رییس اداره عملیات ستاد کل نیرو های مسلح روسیه اساسا (پیش از حمله) تخریب شده بودند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-سیدمهدی حاجی آبادی؛ خبرِ بدتر از رهگیری 71 موشک برای ائتلاف مثلثی واشنگتن- لندن و پاریس این بود که پایگاه های هدف قرار گرفته از سوی غربی ها اساسا خراب بودند و نیازی به تخریب دوباره آن نبود.

ژنرال سرگیی رودسکوی رییس اداره عملیات ستاد کل نیرو های مسلح روسیه با اعلام اینکه پایگاه های مورد حمله اساسا تخریب شده بودند از اعطای احتمالی سامانه اس 300 به سوریه خبر داد.

حتی روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز نتوانست خشم صهیونیست ها را از محقق نشدن اهداف حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه پنهان کند و نوشت: موشک های شلیک شده به سوریه، هوشمند و مدرن، اما اثر واقعی آن ها برابر با صفر بود و این خبر خوبی برای اسراییل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای آبروریزی بزرگ ترامپ/ 145 میلیون دلار خاکستر شد

افشای آبروریزی بزرگ ترامپ/ 145 میلیون دلار خاکستر شد