مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 11:002018-04-11سياسي

مجلس حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرد


دبیر شورای نگهبان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری گفت: من از شما به عنوان نمایندگان ملت درخواست می کنم حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جنتی در دیدار اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با تبریک حلول ماه رجب، میلاد حضرت علی(ع)، مبعث پیامبر گرامی اسلام(ص) و سال جدید گفت: متأسفانه به لحاظ اقتصادی و مسائل مالی آغاز خوبی در سال جدید نداشتیم.

مشکلات مالی و بانکی خیلی جدی و اساسی است؛ این مشکلات هم در بُعد قانون وجود دارد و هم در بُعد اجرا که متأسفانه مشکلات در بُعد اجرایی خیلی بیشتر از بُعد قانونی آن است.

دبیر شورای نگهبان با انتقاد از کم رنگ بودن نظارت مجلس بر مسائل اجرایی و عملکرد دولت، افزود: متأسفانه برخی افراد در بین مسئولین اجرایی هستند که خیلی احساس مسئولیت نمی کنند و بیشتر از آنکه به فکر مردم باشند به فکر خودشان هستند.

مجلس باید در این امور ورود کند و نظارت جدی داشته باشد.

متاسفانه نظارت مجلس به اندازه کافی نبوده است.

جنتی با اشاره به مشکلاتی که برخی موسسات مالی اعتباری برای مردم ایجاد کرده اند، گفت: وضعیتِ انفجاری فعلی که این مؤسسات ایجاد کرده اند، از ابتدا که اینگونه نبوده است؛ اگر از همان سال های ابتدایی، نظارت جدی و دائم صورت می گرفت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرد

مجلس حمایت از کالای ایرانی را جدی بگیرد