مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1397 ساعت 14:212018-04-10اقتصادي

بازدید سرمایه گذاران آمریکایی از نیروگاه برق آبی «راغون» تاجیکستان


هیأتی متشکل از نمایندگان بانک های بزرگ و تعدادی از صندوق های سرمایه گذاری آمریکا به تاجیکستان سفر و از روند احداث نیروگاه برق آبی «راغون» بازدید کردند.

- بازدید سرمایه گذاران آمریکایی از نیروگاه برق آبی راغون تاجیکستان هیأتی متشکل از نمایندگان بانک های بزرگ و تعدادی از صندوق های سرمایه گذاری آمریکا به تاجیکستان سفر و از روند احداث نیروگاه برق آبی راغون بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس" در دوشنبه، هیأتی متشکل از نمایندگان بانک های بزرگ و تعدادی از صندوق های سرمایه گذاری آمریکا به تاجیکستان سفر و از روند احداث نیروگاه برق آبی راغون بازدید کردند.

هیأت آمریکایی عصر شب گذشته به منظور آشنایی با وضعیت اقتصاد کلان بویژه سیستم بانکی این کشور وارد دوشنبه شدند.

در چارچوب این سفر سرمایه گذاران آمریکایی از نیروگاه برق آبی راغون دیدن و با جریان ساخت و ساز بخش های مختلف این نیروگاه از نزدیک آشنا شدند.

سرمایه گذاران آمریکای همچنین در جریان بازدید خود از تاجیکستان با نمایندگان وزارت دارایی و نمایندگی بانک جهانی، صندوق بین المللی پول و سفارت آمریکا در دوشنبه دیدار و مذاکره کردند.

در سپتامبر سال گذشته میلادی دولت تاجیکستان با هدف جلب سرمایه برای احداث نیروگاه برق آبی راغون اوراق قرضه را در بازار بین المللی به فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرمایه گذاران آمریکایی از نیروگاه برق آبی «راغون» تاجیکستان

بازدید سرمایه گذاران آمریکایی از نیروگاه برق آبی «راغون» تاجیکستان