مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1397 ساعت 13:212018-04-10ورزشي

تداوم درخشش جهانبخش در لیگ فوتبال باشگاهی هلند


علیرضا جهانبخش ملی پوش قزوینی تیم فوتسال باشگاه آلکمار هلند در هفته سی ام این مسابقات خوش درخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قزوین، رقابت های لیگ فوتبال باشگاه های هلند امسال به بهترین شکل ممکن برای علیرضا جهانبخش ملی پوش قزوینی تیم فوتبال باشگاه آلکمار این کشور در حالی سپری شده است.

وینگر ایرانی تیم آلکمار که حالا سومین حضور فصل خود را در تیم آلکمار تجربه می کند تا این لحظه عنوان برترین پاسور لیگ فوتبال باشگاهی این کشور و سومین گلزن این مسابقات را در کارنامه دارد.

جهانبخش که پیش از این در تیم فوتبال نایمخن هلند حضور داشت، حالا پنج سالی می شود که با فضای فوتبالی اروپا و لیگ فوتبال باشگاهی هلند حضور دارد و در این بین به آمادگی های لازم روحی و جسمی رسیده و در بهترین فرم آمادگی بدنی خود قرار دارد.

شاید حالا بهترین فرصت برای کوچ این فوتبالیست ارزشمند استان که پله های ترقی و پیشرفت را با برنامه ریزی دقیق و منظم طی کرده، رسیده باشد که در لیگ های معتبر دنیا ازجمله لیگ های باشگاهی انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان توپ بزند، اتفاقی که بدون شک کمترین مزد برای تلاش های این ورزشکار است.

جهانبخش در دیدار اخیر تیم آلکمار مقابل تیم قدرتمند آیندهوون که صدرنشین فوتبال باشگاهی هلند است، روی دو گل تیمش فوق العاده ظاهر شد و دو پاس گل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم درخشش جهانبخش در لیگ فوتبال باشگاهی هلند

تداوم درخشش جهانبخش در لیگ فوتبال باشگاهی هلند