مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1397 ساعت 14:202018-04-09سياسي

معتادان خراسان شمالی هزینه های پرداخت درمان اعتیاد را ندارند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: از آنجاییکه خراسان شمالی یکی از استان های کم برخوردار در کشور است، بسیاری از معتادان این استان توان پرداخت هزینه های ترک و درمان اعتیاد را ندارند.

- احمد ریواده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه طی سال گذشته 19 هزار و 800 نفر از معتادان این استان در مراکز ترک اعتیاد به صورت رایگان درمان شده اند، افزود: قرار بر این است تا در سال جاری به رقم به دو برابر افزایش یابد و حدود 40 هزار نفر از معتادان تحت درمان های رایگان قرار گیرند.

وی ادامه داد: علاوه بر آن مقرر شده تا در سال جاری افراد معتاد رها شدن بدون مکان و معتادهای تزریقی به صورت کامل از سطح شهرهای استان جمع آوری شوند تا چهره شهرها شاهد حضور چنین افرادی نباشد.

ریواده با بیان اینکه راهبرد سال جاری برای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر، راهبردی اجتماعی کردن آن است، اظهار کرد: بر این اساس از ظرفیت و مشارکت مردم، سازمان های مردم نهاد و خیران استفاده خواهد شد.

وی تصریح کرد: به منظور مبارزه با اعتیاد اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه برای افرادی که معتاد نیستند انجام خواهد شد که یکی از این اقدامات ارائه آموزش های لازم در سطح مدارس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان خراسان شمالی هزینه های پرداخت درمان اعتیاد را ندارند

معتادان خراسان شمالی هزینه های پرداخت درمان اعتیاد را ندارند