مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 فروردین 1397 ساعت 10:302018-04-02اقتصادي

مشهدگردی طعم خوشی دارد


باوجود اینکه برخی کارشناسان رستوران رفتن و خرید یک کالا از مقصدی را گردشگری و تفریح نمی دانند اما امروزه رستورن رفتن جزو تفریحات اکثر مردم شده است.

- مطالعات و نظرسنجی ها نیز نشان می دهد که بهترین خاطرات 86 درصد گردشگران در دنیا مربوط به خوردن غذاست و کم نیستند افرادی که برای خوردن یک غذای خاص در یک رستوران یا اقامتگاه بوم گردی، مقصدی را انتخاب می کنند.

مشهد با آمار بالای تعداد رستوران و فست فود و سایر واحدهای عرضه غذا در میان سایر شهرها سرآمد است، این شهر دارای 10 رستوران با برند هدف گردشگری است و در مجموع 950 واحد صنفی عرضه کننده غذا در سطح این شهر اعم از واحد عرضه کنند کباب، حلیم و آشپزخانه وجود دارد.

جدا از این باید به رستوران های طرقبه و شاندیز اشاره کرد، سالانه 40 میلیون تردد به طرقبه و شاندیز صورت می گیرد و طبق تحقیقات، 70 درصد مراجعات گردشگران به طرقبه و شاندیز منجر به صرف غذا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برپایی خیابان غذا از دوم تا پایان وقت امروز سیزدهم فروردین ماه در مشهد، بهانه ای شد تا به گردشگری غذا و صنعتی که دیرزمانی است از آن غفلت کردیم بپردازیم.

بسیاری از کشورهای توریستی دارای چندین خیابان غذا هستند فرید جواهرزاده، عضو هیات علمی گروه مدیریت جهانگردی دانشگاه بینالود در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: می توان از گردشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهدگردی طعم خوشی دارد

مشهدگردی طعم خوشی دارد