مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 18:262018-03-24بين الملل

اسپوتنیک مدعی شد؛ شهر «دوما» همانند «حرستا» عاری از تروریست ها خواهد شد


خبرگزاری اسپوتنیک به نقل منبعی نظامی مدعی شد که شهر «دوما» که در اشغال گروهک جیش الاسلام است، به زودی براساس توافقی بین این گروهک و ارتش سوریه، - خبرگزاری اسپوتنیک به نقل منبعی نظامی مدعی شد که شهر دوما که در اشغال گروهک جیش الاسلام است، به زودی براساس توافقی بین این گروهک و ارتش سوریه، از تروریست ها و گروه های مسلح تخلیه خواهد شد.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای فارس، منابع نظامی سوریه از احتمال حصول توافق در مورد شهر دوما ، تنها منطقه تحت اشغال تروریست های گروهک جیش الاسلام در غوطه شرقی شهر دمشق خبر دادند.

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از منبع نظامی سوری مدعی شد که هم اکنون مذاکراتی بین طرف های سوری و روسی با مسئولانی در شهر دوما در حال انجام است.

 این منبع می گوید، این مذاکرات به زودی منجر به توافقی خواهد شد که براساس آن، شهر دوما به منطقه صلح تبدیل شده و مؤسسات و اداره های دولتی به دولت سوریه تحویل داده خواهد شد بدون آنکه ارتش این کشور وارد این شهر شود.

براساس این توافق مورد ادعا، آن دسته از افراد مسلحی که تمایلی به رسیدگی به اوضاع خود ندارند به استان ادلب واقع در شمال سوریه منتقل خواهند شد که این انتقال در چهار نوبت از امروز (شنبه) شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپوتنیک مدعی شد؛ شهر «دوما» همانند «حرستا» عاری از تروریست ها خواهد شد

اسپوتنیک مدعی شد؛ شهر «دوما» همانند «حرستا» عاری از تروریست ها خواهد شد