مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 15:312018-03-24اقتصادي

جلوگیری از عرضه 1500 لیتر سرکه غیربهداشتی


تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی امروز با حضور در تره بار مرکزی به یک شکایت در مورد خالص فروشی رسیدگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مأموریت امروز تیم ویژه گشت مشترک تعزیرات حکومتی پیگیری قیمت مرغ و میوه در مبدا بود و به همین منظور تیم ویژه در میدان تره بار مرکزی و سپس در کشتارگاه بهمن حضور یافت.

با حضور تیم ویژه در میدان تره بار مرکزی، موضوع قیمت فروش نارنگی بندری بررسی و مشخص شد که این میوه توسط یک نفر در میدان عرضه می شود و نهایت قیمت فروش این نارنگی 8000 تومان بوده است؛ این در حالی است که این میوه با دخالت دلالان واسطه ها به قیمت 15 هزار تومان به بازار مصرف می رسد.

در ادامه، تیم ویژه به یک شکایت مردمی در مورد خالص فروشی در تره بار مرکزی رسیدگی کرد که با توجه به احراز تخلف، فروشنده به پرداخت جزای نقدی و بازگرداندن حق شاکی و همچنین رعایت مصوبه خالص فروشی ملزم شد.

در حین تشکیل پرونده برای این واحد متخلف، بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت از این حجره مقدار 1500 لیتر سرکه تاریخ مصرف گذشته کشف کردند که این کالا ها معدوم شد.

در ادامه تیم ویژه گشت تعزیرات حکومتی برای بررسی قیمت مرغ به کشتارگاه بهمن رفت و مشاهده شد که مرغ تنظیم بازار که بنا بود به قیمت هر کیلو 7 هزار تومان عرضه شود امروز (شنبه 4 فرودین ماه 97) به قیمت 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از عرضه 1500 لیتر سرکه غیربهداشتی

جلوگیری از عرضه 1500 لیتر سرکه غیربهداشتی