مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 13:412018-03-24سياسي

مردم پرچمدار حمایت از کالای ایرانی باشند/ جلوی تولیدات بی کیفیت گرفته شود


عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مردم باید پرچمدار حمایت از کالای ایرانی باشند و فرهنگ غلط استفاده کالای خارجی و برتر بودن تولیدات بیگانگان نسبت به کالای ایرانی باید از بین برود.

- حسین گروسی امروز در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس" استان تهران با اشاره به نام گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: همان طور که در منویات مقام معظم رهبری مشخص بود باید برای حمایت از کالای ایرانی در چند بعد عمل شود.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در جامعه بیان کرد: مردم باید پرچمدار حمایت از کالای ایرانی باشند و فرهنگ غلط استفاده کالای خارجی و برتر بودن تولیدات بیگانگان نسبت به کالای ایرانی باید از بین برود و مردم به خرید تولید ملی ترغیب شوند.

عضو سابق کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: یکی از عوامل ضربه خوردن تولید ملی بحث قاچاق کالاست که باید جلوی این امر گرفته شود، همچنین باید واردات کالاهایی را که مشابه داخلی دارند محدود کرد.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید تسهیلات ارزان قیمت در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهد و همچنین کمک های فنی و فناوری های جدید را به تولیدکنندگان ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم پرچمدار حمایت از کالای ایرانی باشند/ جلوی تولیدات بی کیفیت گرفته شود

مردم پرچمدار حمایت از کالای ایرانی باشند/ جلوی تولیدات بی کیفیت گرفته شود