مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 12:562018-03-24اقتصادي

برج میلاد امشب به مدت یک ساعت خاموش می شود


شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان تهرانی جهت همراهی در رویداد جهانی ساعت زمین و صرفه جویی در مصرف برق دعوت کرد و امشب برج میلاد از ساعت 20: - 30 تا 21:30 خاموش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام اینکه با همکاری مردم و نهاد ها وارگان های مدیریت شهری همزمان با ساعت زمین در شهر های بزرگ جهان، المان های مهم شهر تهران نیز خاموش می شوند، گفت::هدف از این اقدام این است که توجه مردم و مسئولان مربوطه را به مشکلات زمین جلب کنیم.

وی افزود: در عصر حاضر انسان ها با تخریب زیستگاه های محیطی، مصرف بی رویه سرمایه های ملی و افزایش گاز های گلخانه ای سبب بوجود آوردن مشکلاتی برای زمین شده اند.

افزایش دمای عمومی کره زمین باعث تغییرات گسترده در اقلیم مناطق مختلف می شود که زندگی و معیشت انسان ها را به خطر می اندازد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: در ساعت زمین تنها با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه حتی به مدت یک ساعت، به زمین احترام بگذاریم.

بر اساس این گزارش ساعت زمین یک رویداد جهانی سازماندهی شده توسط صندوق جهانی طبیعت است و در آخرین شنبه ماه مارس هر سال برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برج میلاد امشب به مدت یک ساعت خاموش می شود

برج میلاد امشب به مدت یک ساعت خاموش می شود