مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 11:152018-03-24اقتصادي

احداث اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار منطقه آزاد چابهار


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به افزایش ظرفیت های اقامتی منطقه آزاد چابهار،گفت: احداث 5 هتل جدید و اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار منطقه آزاد چابهار است.

- عبدالرحیم کردی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: امسال برای بیش از 100 نفر تور لیدر و بلد محلی دوره آموزشی راهنمایان تور برگزار کردیم تا جامعه محلی را هم با گردشگر و توریست گردانی درگیر کرده و اشتغال زایی کنیم.

وی با اشاره به ورود بیش از 15 هزار نفر به چابهار از 27 اسفند تا به امروز، افزود:براساس آمار ها 20 درصد تاکنون رشد ورود گردشگر به چابهار نسبت به سال گذشته داشتیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره احداث اقامتگاه های بوم گردی، تصریح کرد: امسال بوم گردی را به گردشگری و چابهار گردی اضافه کردیم، یک مجموعه بوم گردی به نام دور بلوچ را آماده کردیم وان بالله به زودی به بهره برداری می رسد،ضمن اینکه اقامتگاه ها و تفرجگاه های بوم گردی را در مجموعه آبکان و کوه های مریخی آماده کردیم.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت های اقامتی چابهار،گفت: ما در منطقه درمجموع سه هتل داریم که کفاف ورود تعداد زیاد گردشگر را نمی دهد،فقط امسال برای افزایش ظرفیت های اقامتی مجوز 5 هتل را صادر کردیم که طی دو سال آینده به بهره برداری می رسند، این هتل ها ما را توانمند می کند تا بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار منطقه آزاد چابهار

احداث اقامتگاه های بوم گردی در دستور کار منطقه آزاد چابهار