مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 10:502018-03-24سياسي

تشکیل تیم های ارزیابی مردمی برای ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان ری


فرماندار ویژه شهرستان ری از تشکیل تیم های ارزیابی عملکرد مدیران اجرایی شهرستان در سال 97 خبر داد و گفت: تیم های ارزیاب در حوزه مردمی و سازمانی هر سه ماه یکبار در سال آینده عملکرد مدیران اجرایی را ارزیابی کرده و اگر مسئولی نتواند آن شاخص های تعیین شده را رعایت کند، - حتماً جابه جا خواهد شد.

هدایت الله جمالی پور در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه باید نقاط ضعف در سراسر شهرستان شناسایی شود و در برابر همه امور مردم مسئولیم و باید به این حق الناس توجه کنیم، افزود: آنچه که جزء مطالبات به حق مردم است و ما انجام ندهیم، گناه کبیره مرتکب شده ایم، حق حکومتی مردم را نباید به خاطر سلایق شخصی و مسائل شخصی نادیده بگیریم؛ لذا باید عملکرد مسئولین شهرستانی مورد ارزیابی مردم قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم همراهی با مردم و رسیدگی به مشکلات آنها گفت: مدیران باید مدیران صبوری باشند و بتوانند در مقابل مطالبات مردم پاسخگو باشند و با آرامش به خواسته های مردم توجه کنند، باید این احساس در مردم ایجاد شود که مسئولان با آن ها همراه هستند، باید اعتماد مردم را جلب و حفظ کنیم.

نباید با رفتار نامناسب مردم را در مقابل نظام و دولت قرار دهیم، رفتار مناسب به ویژه از طرف مسئولان می تواند بسیاری از چالش ها را از بین ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم های ارزیابی مردمی برای ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان ری

تشکیل تیم های ارزیابی مردمی برای ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان ری