مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 10:312018-03-24سياسي

ماجرای ذوالجناحِ یک همسر شهید


ما قاطرها را به طویله بردیم اما آن پیرزن قاطرش را به اتاق خود برد، بدنش را شست وشو داد و بر تنش گلاب پاشید و مدام به سرش دست کشید و گریه می کرد و می گفت ای ذوالجناح، - من پیر هستم و نمی توانم به جبهه بروم، اما تو می روی و خوشا به حالت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" مازندران، یکی از محورهای مقاومت پروری نشر و اشاعه معارف شهدا و دفاع مقدس است؛ مازندران که بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب کرده و همچنین با دارا بودن یک لشکر مجزا لشکر ویژه 25 کربلا در دوران دفاع مقدس ظرفیت عظیمی در این حوزه دارد که نیازمند نگاه مضاعف رسانه های محلی در این زمینه است؛ در ادامه چند نگاره از شهدا و رزمندگان از نظرتان می گذرد.

* ذوالجناحِ من مناطق کوهستانی غرب حمل مهمات و آذوقه و تدارکات به قله ها را مشکل کرده بود، مسؤولان تدارکات جبهه به این فکر افتادند که تعدادی قاطر تهیه کنند، رفتند زنجان مردم را جمع کردند و گفتند ما برای رزمندگان تعدادی قاطر می خواهیم، مردم هم حدود 20 قاطر آوردند.

در این میان پیرزنی هم قاطرش را آورد و گفت: این را هم بگیرید .

مردم که وضع او را می دانستند به مسؤولان گفتند: قاطر را از او نگیرید او در تمام زندگی اش همین یک قاطر را دارد که روزها باید آن را کرایه بدهد و خرج خود و 2 بچه یتیمش که پدرشان شهید شده را تأمین کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ذوالجناحِ یک همسر شهید

ماجرای ذوالجناحِ یک همسر شهید