مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 09:512018-03-24فرهنگي

حاتمی کیا به صورت ظریف ارزش های انقلاب را به نمایش می گذارد


حاتمی کیا به صورت ظریف ارزش های انقلاب را به نمایش می گذارد.

- مجید خدابخش در حاشیه اکران عمومی فیلم سینمایی به وقت شام در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: فیلم به وقت شام از جمله فیلم های جشنواره فجر امسال بود و امروز توفیق تماشای این فیلم را در کنار خانواده و سایر مردم به صورت عمومی به دست آوردم.

وی افزود: آقای حاتمی کیا یکی از کارگردان های ارزشی و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است و تمام فیلم های ساخته شده توسط این کارگردان با استقبال بسیار چشمگیری مواجه بوده است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طبق شنیده ها و البته ارزیابی جشنواره فجر، فیلم به وقت شام یکی از فیلم های با ارزش کشور است، افزود: فارغ از آنکه آقای حاتمی کیا کارگردان فیلم به وقت شام متعلق به خطه آذربایجان و همشهری و هم استانی ماست،هنرمند برجسته و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و تمام مسائل روز و نیازهای جامعه را در نظر گرفته و مطابق با آن فیلم می سازد.

خدابخش اضافه کرد:کارگردان فیلم سینمایی به وقت شام با در نظر گرفتن اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران به صورت ظریف ارزش ها را در قالب فیلم به نمایش می گذارد.

وی با تأکید به اینکه وظیفه همه مسوولان و مردم در راستای حمایت از این گونه فیلم ها زیاد است،گفت: منظور از حمایت تنها حمایت مالی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی کیا به صورت ظریف ارزش های انقلاب را به نمایش می گذارد

حاتمی کیا به صورت ظریف ارزش های انقلاب را به نمایش می گذارد