مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 09:152018-03-24اجتماعي

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس/ وزش باد شدید و تندباد در پایتخت


مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز به دلیل افزایش نسبی غلظت ذرات معلق، در آستانه شرایط ناسالم به ویژه برای گروه های حساس است و انتظار می رود تا فردا شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده .

- مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز به دلیل افزایش نسبی غلظت ذرات معلق، در آستانه شرایط ناسالم به ویژه برای گروه های حساس است و انتظار می رود تا فردا شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گیرد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، در برخی ساعات امروز شنبه (4فروردین) وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 6 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می رود.

وی با اشاره به اینکه به تدریج در بعد ازظهر بر میزان ناپایداری جوی افزوده می شود، تصریح کرد: با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (5 فروردین) برای برخی ساعات روز وزش باد شدید به بزرگی 8 تا 11 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی- جنوب غربی و در شبانگاه وزش تندباد لحظه ای و بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس/ وزش باد شدید و تندباد در پایتخت

هوای تهران ناسالم برای گروه های حساس/ وزش باد شدید و تندباد در پایتخت