مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 07:262018-03-24سياسي

برنامه ریزی دانشگاه ها برای اجرای طرح ارتقای بین المللی در سال 97


وزارت علوم در طرحی 16 دانشگاه و 9 پژوهشگاه را برای اجرای طرح ارتقا به تراز بین المللی انتخاب کرده و دانشگاه های برگزیده در حال برنامه ریزی برای اجرای طرح ارتقای بین المللی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه "، در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، وزارت علوم طرحی با عنوان ارتقای دانشگاه ها به تراز بین المللی دارد که این طرح با هدف ارتقای جایگاه ایران در نظام علم و فناوری دنیا، افزایش رقابت دانشگاه های کشور در سطح بین المللی، حرکت دانشگاه ها از دانشگاه پژوهش محور به جامعه محور و افزایش اثرگذاری اقتصادی و اجتماعی نظام علم و فناوری اجرا می شود.

از زمان ابلاغ این پروژه از سوی معاون اول رییس جمهور در اردیبهشت ماه سال جاری، موضوع در دستور کار معاونت آموزشی وزارت علوم قرار گرفت و از دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور خواسته شد که طرح های خود را به وزارت علوم ارائه کنند.

پس از ارزیابی برنامه های ارسالی دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور، برنامه 16 دانشگاه و 9 پژوهشگاه برای ارتقاء به تراز بین المللی مورد تایید قرار گرفت و کمیته نظارت بر این پروژه با عضویت صاحبنظران برتر کشور شکل گرفت.

هم اکنون 250 میلیون دانشجو در 26000 دانشگاه در سراسر دنیا تحصیل می کنند و 1/7 درصد جمعیت دانشجویی جهان در حدود 2500 موسسه آموزش عالی در ایران مشغول به تحصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دانشگاه ها برای اجرای طرح ارتقای بین المللی در سال 97

برنامه ریزی دانشگاه ها برای اجرای طرح ارتقای بین المللی در سال 97