مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 فروردین 1397 ساعت 00:152018-03-23بين الملل

سخنان عادل الجبیر مزوّرانه و عاری از حقیقت است


سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهارات وزیر امور خارجه عربستان سعودی در موسسه آمریکایی بروکینگز را مزوّرانه و عاری از حقیقت خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام قاسمی با بیان این مطلب افزود: این نخستین بار نیست که مقامات سعودی وقتی به سرزمین حاکمان زورمدار فروشنده امنیت خود قدم می نهند، گستاخی را از حد گذرانده و به گفتن لاطائلات می پردازند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در جهان بر همگان حتی حاکمان آمریکایی آنان پنهان نیست کدام کشور و کدام اندیشه - اگر نگوییم تنها - اصلی ترین منبع و رواج دهنده تروریسم، ناامنی، افراط گرایی و بی ثباتی در منطقه و جهان است.

این دیپلمات ارشد کشورمان تاکید کرد: آقای الجبیر در حالی سخن از راه حل سیاسی برای بحران های منطقه به ویژه در یمن می راند که بیش از سه سال است همه ابتکارات سیاسی را به بن بست کشانده و جز با زبان بمب و آتش و خشونت با مردم مظلوم و قحطی زده یمن سخن نمی گوید.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: ایران سرفراز کشوری است با مرزهای طبیعی و تاریخ و تمدنی طولانی و کهن، که بی شک مرزهای فرهنگی آن فراتر از مرزهای جغرافیایی آن است و این نفوذ ذاتی، تاریخی و ماندگار است و جمهوری اسلامی ایران همواره در جهت کمک به برقراری صلح و آرامش و تثبیت امنیت و ثبات و همچنین مبارزه با تروریسم و افراط گرایی و خشونت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان عادل الجبیر مزوّرانه و عاری از حقیقت است

سخنان عادل الجبیر مزوّرانه و عاری از حقیقت است