مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 16:212018-03-23اقتصادي

انیمیت؛ شغلی سخت در کشورهای توسعه یافته


کارگردان و انیماتور انیمیشن «آقای گوزن» با اشاره به اینکه انیمیت در کشورهای توسعه یافته جزو مشاغل سخت محسوب می شود، گفت: انیمیت، تکنیک متحرک سازی عروسک است که کمتر در مشهد مورد استفاده قرار می گیرد.

- کارگردان و انیماتور انیمیشن آقای گوزن در گفت وگو با فارس مطرح کردانیمیت؛ شغلی سخت در کشورهای توسعه یافته کارگردان و انیماتور انیمیشن آقای گوزن با اشاره به اینکه انیمیت در کشورهای توسعه یافته جزو مشاغل سخت محسوب می شود، گفت: انیمیت، تکنیک متحرک سازی عروسک است که کمتر در مشهد مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، ساخت انیمیشن مانند سایر رشته های هنری دارای تکنیک های مختلفی است که هر کدام سختی ها و شیرینی های خاص خود را دارد، همچنین، به انیمیشن نیز کیفیتی متفاوت می بخشد.

نوعی از تکنیک های ساخت انیمیشن، استاپ موشن یا عروسکی است که در آن انیماتور در هر ثانیه 12 تا 24 بار عروسک را متحرک می کند تا در نهایت آنچه که می خواهد را روایت کند.

وی با اینکه رشته ای غیرمرتبط با انیمیشن را در دانشگاه گذرانده، اما از طریق مطالعه کتب و گذراندن دوره های بین المللی با ساخت انیمیشن آشنا شده و طی 6 سال گذشته با تلاش و پشتکار بسیار موفق شد تا آثاری را تولید کند که در جشنواره های خارجی و داخلی بتواند حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیت؛ شغلی سخت در کشورهای توسعه یافته

انیمیت؛ شغلی سخت در کشورهای توسعه یافته