مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 16:112018-03-23سياسي

امروز رابطه بین پلیس و مردم آمرانه نیست


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروز رابطه بین پلیس و مردم آمرانه نیست و نیروی خدمتگزار برای مردم و سرمایه ای گرانبها برای کشور محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از زاهدان، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان، ضمن تبریک سال نو و تقدیر و تشکر از کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی استان، اظهار داشت: نحوه چیدمان نیروهای جان بر کف پلیس در سراسر استان سر چهار راه ها، معابر و مراکز حساس شهری بسیار خوب و مناسب است.

وی افزود: با توجه به شروع مسافرت های نوروزی، مدیریت خوب پلیس باعث جلوگیری از ازدحام و ترافیک سنگین و راحت شدن عبور و مرور در شهرها و جاده های استان شده که آرامش روحی و روانی در بین مردم را به دنبال داشته است.

امام جمعه زاهدان خطاب به فرمانده انتظامی استان گفت: چقدر زیبا و قشنگ است که شما طلیعه سال نو را در کنار پرسنل زحمتکش خود بوده اید و تلاش های آنها را می بینید و ارزش کارشان را لمس می کنید.

آیت الله سلیمانی تصریح کرد: دشمنان سعی دارند مشکلات جامعه را بزرگ نمایی کنند و یک سری القائات شیطانی در جامعه به وجود آورند ولی با رهبری عالمانه فرمانده معظم کل قوا و بصیرت مردم سیلی محکمی از اسلام و این نظام مقدس خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز رابطه بین پلیس و مردم آمرانه نیست

امروز رابطه بین پلیس و مردم آمرانه نیست