مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 16:112018-03-23سياسي

اقتصاد ضرورت فوری کشور است/ وجود افراد قدرتمند در پشت پرده قاچاق کالا


در حال حاضر مباحث اقتصادی ضرورت و نیاز فوری کشور به شمار می‎رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از بروجرد، حجت‎الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: نامگذاری شعار امسال نشان می‎دهد که مسوولان کشور در سال‎های گذشته در تحقق شعار سال موفق نبوده‎اند.

وی عنوان کرد: اگر چه اقدامات موثری در سال‎های گذشته صورت گرفته اما هنوز بارهای بزرگ و سنگینی بر زمین مانده و هنوز باید اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید و کالای ایرانی در قالب شعار سال مطرح شوند.

خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: همچنین نامگذاری شعار سال با اولویت‎های اقتصادی و حمایت از تولید داخلی نشان‎دهنده این است که اعمال و تشدید تحریم‎های اقتصادی هنوز هم اولویت نخست دشمنان برای ضربه زدن به ملت ایران است.

ترابی بیان کرد: یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب شعار سال با محوریت اقتصادی و حمایت از تولید داخلی استنباط می‎شود، این است که اقتصاد مقاومتی باید روی اشتغال، تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی تمرکز داشته باشد.

وی با اشاره به پیام نوروزی و سخنان رهبر معظم انقلاب در روز اول نوروز ادامه داد: شعار امسال خطاب به مردم و مسوولان است، بنابراین همگان باید خود را در قبال تحقق شعار سال موظف و مسوول بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد ضرورت فوری کشور است/ وجود افراد قدرتمند در پشت پرده قاچاق کالا

اقتصاد ضرورت فوری کشور است/ وجود افراد قدرتمند در پشت پرده قاچاق کالا