مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 15:412018-03-23سياسي

پیشرفت کشور در گرو حمایت از تولید داخل است/ صداوسیما مشکل دارد


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه سال 97 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است گفت: خطاب رهبری برای تحقق این شعار مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم مؤمن و نمازگزار شهرستان آستارا اظهار کرد: امیدواریم سال جدید، سال پر خیروبرکتی بوده و وضع معیشتی و اقتصادی مردم در این سال بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه سال 97 از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نام گذاری شده است تصریح کرد: خطاب مقام معظم رهبری جهت تحقق شعار سال 97 مردم و مسئولین دستگاه های اجرایی بوده و اگر می خواهیم جامعه پیشرفت کند باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

امام جمعه آستارا اولویت مقام معظم رهبری در نام گذاری سال ها را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و خودکفایی در تولید داخل دانست و بیان کرد: دشمن جهت ضربه زدن به اقتصاد کشور تمرکز کرده و اگر به اقتصاد کشور کوچک ترین آسیبی وارد شود باورهای فرهنگی، اجتماعی و دینی مردم نیز آسیب می بیند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه نعمت های خدا به حساب و شمار درنمی آید و وظیفه ما در قبال نعمت های خدا شکرگزاری است خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت کشور در گرو حمایت از تولید داخل است/ صداوسیما مشکل دارد

پیشرفت کشور در گرو حمایت از تولید داخل است/ صداوسیما مشکل دارد