مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 15:212018-03-23سياسي

امسال باید به صورت جدی سال تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی شود


امسال باید به صورت جدی سال تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، حجت الاسلام میر احمدرضا حاجتی ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اظهار کرد: هر قدر بیشتر در راه ولایت قدم برداریم، در نزد خدا روسفید خواهیم بود.

وی با اشاره به صف کشیدن دشمنان برای زمین زدن نظام اسلامی، افزود: امروز تعداد زیادی از سازمان های به ظاهر مردم نهاد برای تغییر سبک زندگی مردم ایران تلاش می کنند.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: در سال 96 فهرست طولانی از توطئه های گوناگون علیه ملت ایران توسط دشمنان انجام گرفت تا پرچم اسلام به زمین بیفتد.

حاجتی با اشاره به انتخاب شعار سال 97 از سوی مقام معظم رهبری، گفت: امسال باید به صورت جدی و عملی سال تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی شود.

دولت در این زمینه باید از کالای ایرانی حمایت کند، تولیدکنندگان کیفیت محصول خود را ارتقا دهند، تا جایی که امکان دارد قیمت را کاهش دهد و مصرف کنندگان نیز کمی کوتاه بیایند و نسبت به استفاده از کالای ایرانی اهتمام بورزند.

وی با اشاره به تهدید های نظام سعودی، بیان کرد: آل سعود اگر قدرت دارد و راست می گوید، حریف یمنی هایی شود که روز گذشته جنگنده اف 15 شان را ساقط کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال باید به صورت جدی سال تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی شود

امسال باید به صورت جدی سال تبلیغ و حمایت از کالای ایرانی شود