مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 14:352018-03-23سياسي

استفاده از کالای ایرانی باید به یک ارزش فرهنگی و اخلاقی تبدیل شود


استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه به یک ارزش فرهنگی و اخلاقی تبدیل شود که در این زمینه رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند.

- امام جمعه قم گفت: استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه به یک ارزش فرهنگی و اخلاقی تبدیل شود که در این زمینه رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس با اشاره به شعار سال رهبری و سخنان اخیرشان در مورد حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد: کالای ایرانی در واقع محصول نهایی و حاصل کار، سرمایه، فعالیت ذهن و ابتکار در کشور است.

امام جمعه قم افزود: استفاده از کالای ایرانی باید در جامعه به یک ارزش فرهنگی و اخلاقی تبدیل شود که در این زمینه رسانه ها نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولین در تولید و مصرف کالای ایرانی باید دارای تعصب و حساسیت باشند و از تولید کالای ایرانی حمایت های گوناگونی صورت بگیرد.

آیت الله سعیدی بیان کرد: افزایش تولید و بهبود کیفیت از شرایط مهم در تحقق این شعار است؛ مردم نیز بر کیفیت کالا تاکید دارند از طرفی طبق فرمایشات رهبری کالای ایرانی باید منطبق با نیازها و سلیقه های روز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از کالای ایرانی باید به یک ارزش فرهنگی و اخلاقی تبدیل شود

استفاده از کالای ایرانی باید به یک ارزش فرهنگی و اخلاقی تبدیل شود