مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 14:352018-03-23پزشكي

یازدهمین کنفرانس علمی دانشجویان ایرانی در روسیه با محوریت کارآفرینی


یازدهمین کنفرانس علمی دانشجویان ایرانی در روسیه با محوریت کارآفرینی و با همکاری علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

- پریسا فتایی، مسئول مرکز کارآفرینی سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه همایش علمی سالانه دانشجویان ایرانی در فدراسیون روسیه توسط انجمن اسلامی دانشجویان مسکو و با پشتیبانی رایزنی علمی ایران در روسیه برگزار می شود، افزود: یازدهمین دوره این کنفرانس با همکاری علمی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در دانشگاه فدرال مسکو با محوریت کارآفرینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان تحصیلات تکمیلی شاغل به تحصیل در فدراسیون روسیه و نیز سایر پژوهشگران در ایران و سایر نقاط جهان می توانند برای شرکت در این کنفرانس علمی با محوریت کارآفرینی اقدام کنند، تصریح کرد: کارآفرینی در سلامت (زیست فناوری، نانو، پزشکی، صناع غذایی، مهندسی پزشکی و انرژی ها نو)، کارآفرینی در علوم مهندسی، کارآفرینی در علوم پایه و تجربی و کارآفرینی در علوم مهندسی محور مقالات و ایده های یازدهمین دوره این کنفرانس است.

مسئول مرکز کارآفرینی سلامت جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مهلت ثبت نام و زمان برگزاری همایش ، اظهار کرد: متقاضیان تا 27 مارس (7 فروردین) برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین کنفرانس علمی دانشجویان ایرانی در روسیه با محوریت کارآفرینی

یازدهمین کنفرانس علمی دانشجویان ایرانی در روسیه با محوریت کارآفرینی