مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 14:112018-03-23بين الملل

روی کار آمدن بولتون، زنگ خطر را در آسیا به صدا درآورد


روی کار آمدن مشاور امنیت ملی جدید آمریکا که سیاست های جنگ طلبانه ای را در سرمی پروراند، همپیمانان آسیایی آمریکا از جمله کره جنوبی را به شدت نگران کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای انتصاب جان بولتون بعنوان مشاور امنیت ملی جدید آمریکا، روز جمعه (امروز) زنگ خطری را در آسیا به صدا درآورد به طوریکه همپیمانان آمریکا از چشم انداز یک فرد جنگ طلب که از اقدام نظامی علیه کره شمالی حمایت می کند، بسیار گیج و مبهوت هستند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در این خصوص گزارش کرد، بولتون برای سالها از تغییر نظام در کره شمالی حمایت کرده است و تأکید داشته حتی در صورت لزوم می توان از طریق توسل به زور این سیاست را پیش برد و این در حالی است که هربرت مک مستر مشاور سابق امنیت ملی آمریکا به طور مداوم از استفاده از گزینه نظامی برای وادار کردن پیونگ یانگ به کنار گذاشتن برنامه اتمی اش صحبت می کرد.

در حالی همپیمانان آسیایی آمریکا نگران و مضطرب هستند که ورود بولتون به چرخه داخلی رییس جمهور آمریکا در یک برهه حساس از تعاملات جهان با کره شمالی صورت گرفته است و رییس جمهور کره جنوبی در حال آماده شدن برای برگزاری نشست با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پایان آوریل است و ترامپ نیز در صدد است ماه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی کار آمدن بولتون، زنگ خطر را در آسیا به صدا درآورد

روی کار آمدن بولتون، زنگ خطر را در آسیا به صدا درآورد