مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 12:212018-03-23پزشكي

موضع وزارت بهداشت در برابر فعالان طب سنتی روشن است/ برخورد قاطع با شیادان


از کسانی که در زمینه طب سنتی تحصیلات آکادمیک ندارند، اما تحقیقات خودشان را به بوته نقد می گذارند، حمایت می کنیم، - اگر اشتباهی هم داشته باشند، به آن ها معترض می شویم تا اشتباه شان را اصلاح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، مساله طب سنتی طی سال های اخیر به یکی از مسائل مطرح در جامعه تبدیل شده است و افراد زیادی برای درمان بیماری های خود به طب سنتی پناه می آوردند.

در این میان برخی از افراد بدون داشتن هیچ گونه تحصیلات آکادمیک مدعی درمان مردم با طب سنتی شدند که فعالیت این افراد سوالات زیادی را در ذهن اقشار مختلف مردم به وجود آورده است.

برای بررسی وضعیت طب سنتی در استان قم و صحت ادعای مدعیان این طب در استان به گفت وگو با دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم پرداختیم.

فارس: موضع وزارت بهداشت در قبال طب سنتی چیست؟ حرف کسی را که وابسته به وزارت بهداشت باشد و موضع نادرستی را در قبال طب سنتی و ایران بگیرد، قبول نداریم، این نوع طب پذیرفته شده است و وزارت بهداشت به صورت رسمی آن را آموزش می دهد.

دانشکده طب سنتی از چند سال پیش در قم راه اندازی شد و اساتید و فارغ التحصیلان این دانشکده پس از تشخیص بیماری های مردم، آن ها را مداوا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع وزارت بهداشت در برابر فعالان طب سنتی روشن است/ برخورد قاطع با شیادان

موضع وزارت بهداشت در برابر فعالان طب سنتی روشن است/ برخورد قاطع با شیادان