مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 11:412018-03-23اقتصادي

وزیر اسبق صنعت: نقش سه قوه درحمایت از کالای ایرانی/ به یک برنامه هماهنگ نیاز داریم


وزیر اسبق صنعت با اشاره به نقش قوای سه گانه، فعالان بخش خصوصی، مردم و رسانه ها در حمایت از تولید داخلی گفت: بهبود کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و افزایش بهره وری باید مورد توجه قرار گیرد.

- نقش سه قوه درحمایت از کالای ایرانی/ به یک برنامه هماهنگ نیاز داریم وزیر اسبق صنعت با اشاره به نقش قوای سه گانه، فعالان بخش خصوصی، مردم و رسانه ها در حمایت از تولید داخلی گفت: بهبود کیفیت، کاهش قیمت تمام شده و افزایش بهره وری باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های مجله فارس پلاس، مهدی غضنفری، وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با مهر درباره نامگذاری سال 1397 از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی گفت: دستیابی به اهداف نامگذاری امسال و ایجاد تحول و پویایی در اقتصاد، و داشتن تولیدی اشتغالزا و رفاه آفرین در شرایطی که اقتصاد ما دچار فرایندهای تباهنده بسیاری است نیازمند مداقه فراوانی است.

هر یک از اجزای حکومت شامل دولت و دو قوه دیگر و نیز بخش خصوصی، مردم و رسانه ها باید بدقت برنامه ریزی کرده ودر چارچوب یک برنامه هماهنگ حرکت کنند.

البته دولت باید هماهنگ کننده اصلی باشد.

لزوم مدیریت بر واردات/ حذف موانع و رانت های اطلاعاتی وی از انبوه وظایف هریک از این بخشها یا بازیگران صحنه اقتصادی به برخی موارد اشاره کرد و گفت: دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اسبق صنعت: نقش سه قوه درحمایت از کالای ایرانی/ به یک برنامه هماهنگ نیاز داریم

وزیر اسبق صنعت: نقش سه قوه درحمایت از کالای ایرانی/ به یک برنامه هماهنگ نیاز داریم