مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 11:412018-03-23اجتماعي

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به افزایش دما و وزش باد شدید تاکید کرد: مسافران نوروزی از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی و مستعد خودداری کنند.

- به گزاش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احد وظیفه با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز (3 فروردین) آسمان اغلب مناطق کشور صاف و آفتابی، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود، اظهار کرد: بعد ازظهر امروز در برخی مناطق استان های کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش ابر و بارش پراکنده، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه فردا (4 فروردین) اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با وزش باد خواهند داشت، تصریح کرد: در این روز به سبب وزش باد شدید جنوبی در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما محسوس و حدود 8 تا 12 درجه پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه تاکید کرد: به مسافران نوروزی توصیه می شود که برای جلوگیری از خسارات احتمالی از روشن کردن آتش و همچنین رها کردن آن در مناطق جنگلی و مستعد آتش سوزی خودداری کنند.

به گفته وظیفه از بعد ازظهر فردا با ورود سامانه بارشی در برخی مناطق شمال غرب کشور رشد ابر و وزش باد شدید پیش بینی می شود که از اواخر وقت این روز رگبار و رعد و برق در این مناطق شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا