مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 11:312018-03-23سياسي

اعزام 160 روحانی مبلغ مازندرانی به راهیان نور


مسؤول سازمان بسیج طلاب مازندران با اعلام اینکه تاکنون 160 روحانی مبلغ به راهیان نور اعزام شده اند، گفت: تا پایان اعزام راهیان نور محلات، قریب به اعزام 320 کاروان پیش بینی شده و احتمال افزایش نیز دارد، - برنامه ریزی شده تا برای هر اتوبوس یک مبلغ داشته باشیم.

حجت الاسلام محسن کاتبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مازندران با بیان اینکه به دنبال حرکت عظیم فرهنگی راهیان نور در محلات هستیم، اظهار کرد: در جلسات ستاد راهیان نور سپاه کربلا مازندران مقرر شد با هدف رشد و تعالی زائران همراه هر اتوبوس یک روحانی همسفر شود تا بتوان از مؤلفه های فرهنگی، معنوی و محتوایی این سفر، بهره‎برداری کرد.

وی افزود: برخی از مسؤولان راهیان نور در سطح کلان معتقدند که راهیان نور دانش آموزی به دلیل نداشتن ثمرات در خور توجه، باید لغو شود اما به اذعان مسؤولان آموزش و پرورش بازخوردهای خوبی از سوی دانش‎ آموزان بعد از این سفر معنوی مشاهده شده که یکی از اعلام رضایتمندی های دانش آموزان حضور روحانی در کنارشان است.

مسؤول سازمان بسیج طلاب مازندران با عنوان اینکه همچنان در زمان جنگ، نقش روحانیت، نقشی کلیدی و مؤثر بود و در ارتقای معنوی رزمندگان نقش به سزایی داشت، اضافه کرد: اگر ما توجه ویژه به اعزام مبلغان روحانی برادر و خواهر در بین زائران داشته باشیم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 160 روحانی مبلغ مازندرانی به راهیان نور

اعزام 160 روحانی مبلغ مازندرانی به راهیان نور