مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 10:352018-03-23حوادث

آخرین آمار امداد رسانی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام یک هزار و 609 عملیات امداد و نجات از 24 اسفندماه سال گذشته تا سوم فروردین ماه سال جاری، - اظهار کرد: در این مدت 8 هزار و 636 تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمات امدادی دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،مرتضی سلیمی با اشاره به طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر از 24 اسفندماه 96 تا ساعت 6 صبح امروز (سوم فروردین ماه)، گفت: در این مدت 8 هزار و 636 تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور امدادرسانی شدند که از این تعداد یک هزار و 57 نفر نجات یافته، 742 تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شدند، به علاوه 5 هزار و 575 نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اسکان اضطراری هموطنان، بیان کرد: یک هزار و 916 نفر از هموطنان اسکان داده شدند که از این تعداد 495 نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

یک هزار و 421 تن از مسافران نوروزی نیز در پایگاه های هلال احمر اسکان داده شدند.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر،رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اشاره کرد و یادآور شد: 157 مورد عملیات رهاسازی در هشت روز گذشته انجام شد و بر این اساس 277 مصدوم در سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار امداد رسانی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی

آخرین آمار امداد رسانی هلال احمر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی