مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 فروردین 1397 ساعت 05:252018-03-23اجتماعي

«پسماند» اولین محور برنامه 100 روزه محیط زیست/آخرین اخبار از چالش #بی _زباله


مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح چرایی انتخاب موضوع پسماند به عنوان محور برنامه 100 روز، آخرین اخبار مربوط به چالش بی زباله را گزارش داد و گفت: - پسماند اولین محور برنامه 100 روزه محیط زیست/آخرین اخبار از چالش #بی _زباله مدیرکل مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن تشریح چرایی انتخاب موضوع پسماند به عنوان محور برنامه 100 روز، آخرین اخبار مربوط به چالش بی زباله را گزارش داد و گفت: خوشبختانه استقبال افراد مختلف از این چالش کم نظیر بوده است.

ژیلا آقایی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه دفتر مشارکت ها برنامه محور عمل می کند، گفت: از ابتدای دی ماه 96 تا پایان 13 فرودین 97 پسماند موضوع اصلی برنامه 100 روزه ما بوده است که تاکنون اقدامات مؤثری در سراسر کشور در این زمینه اجرا شده است.

وی ضمن اشاره به تاریخچه طراحی برنامه 100 روزه دفتر مشارکت های سازمان محیط زیست گفت: آقای مدنی بعد از انتصابشان به عنوان معاون آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست از دفاتر مختلف این معاونت درخواست گزارش عملکرد کردند.

این گزارش ها ارائه شد و به منظور بررسی اثربخشی برنامه های اجرا شده، سلسله جلساتی نیز برگزار شد و در نهایت طبق تفاهم با مدیران و مشارکت آنها تاکید بر این شد که حتما در معاونت آموزش و پژوهش برنامه محور پیش برویم و هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پسماند» اولین محور برنامه 100 روزه محیط زیست/آخرین اخبار از چالش #بی _زباله

«پسماند» اولین محور برنامه 100 روزه محیط زیست/آخرین اخبار از چالش #بی _زباله