مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 فروردین 1397 ساعت 22:362018-03-22سياسي

450 هزار زائر میهمان بقاع متبرکه استان فارس در لحظه تحویل سال


مدیرکل اوقاف استان فارس با بیان اینکه همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 501 بقعه متبرکه این استان مراسم ویژه تحویل سال نو برگزار شد، گفت: - بیش از 450 هزار نفر زائر سال نو خود را در جوار امامزادگان این استان آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، حجت الاسلام سیدعباس موسوی؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ایام نوروز اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در 501 بقعه متبرکه استان فارس مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار بقاع متبرکه همچون سال های گذشته و در راستای پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه آیین تحویل سال نو امسال با گستردگی و شور و حال افزون تر در بقاع متبرکه برگزار شد، تصریح کرد: بیش از 450هزار نفر زائر و مسافر نوروزی سال نو خود را امسال در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان فارس آغاز کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری در جوار بقاع متبرکه نیز هر ساله توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور تقویت باورهای دینی، مذهبی و بهره برداری مطلوب از فضای معنوی امامزادگان اجرا می شود که هر ساله در قالب این طرح ایستگاه های صلواتی، خیمه های معرفت، برگزاری مسابقات قرآنی، نمایشگاه های ارائه محصولات فرهنگی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 هزار زائر میهمان بقاع متبرکه استان فارس در لحظه تحویل سال

450 هزار زائر میهمان بقاع متبرکه استان فارس در لحظه تحویل سال